ក្នុងអំឡុងពេលនៃការរាតត្បាតជាសកលពីជំងឺ COVID-19 សាលារៀនជាច្រើនត្រូវបាន បិទធ្វើ
ហើយតម្រូវឱ្យសិស្សានុសិស្ស ធ្វើការសិក្សាពីផ្ទះរបស់ខ្លួនមកវិញ
ដើម្បីបញ្ជៀសពីឆ្លងរីករាលដាលនៃជំងឺ។ អ្នកជំនាញ បានសង្កេតឃើញពីការកើនឡើងនៃរយៈពេលប្រើប្រាស់
អេក្រង់របស់កុមារបានកើនឡើងយ៉ាងខ្លាំង នូវគ្រប់ក្រុមអាយុរបស់កុមារទាំងអស់
ការបង្កើនការប្រើប្រាស់ឧបករណ៍ឌីជីថល និង មិនមានសកម្មភាពក្រៅផ្ទះ
ឬមានសកម្មភាពតិចតួចក្នុងអំឡុងពេលនៃការរាតត្បាតជំងឺ បានអាចបង្កជាផលប៉ះពាល់អវិជ្ជមាន
រយៈពេលវែងលើសុខភាពរបស់កុមារ ជាពិសេសនាំទៅដល់ការចាប់ផ្តើមមានបញ្ហាភ្នែកម៉្ញូប
ជារួមជំងឺរាតត្បាត COVID-19 បាននាំឱ្យមានការផ្លាស់ប្តូរយ៉ាងសំខាន់ ក្នុងការប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យារបស់កុមារ
ដោយសារតែ គាត់ត្រូវការពឹងផ្អែកលើឧបករណ៍ឌីជីថលសម្រាប់ការអប់រំ ទំនាក់ទំនង
និងការកម្សាន្ត
ឯកសារយោង
Bergmann,
C., Dimitrova, N., Alaslani, K., Almohammadi, A., Alroqi, H., Aussems, S.,
Barokova, M., Davies, C., Gonzalez-Gomez, N., Gibson, S. P., Havron, N.,
Horowitz-Kraus, T., Kanero, J., Kartushina, N., Keller, C., Mayor, J., Mundry,
R., Shinskey, J., & Mani, N. (2022). Young children’s screen time during
the first COVID-19 lockdown in 12 countries. Scientific Reports, 12(1),
2015. https://doi.org/10.1038/s41598-022-05840-5
Kovacs,
V. A., Starc, G., Brandes, M., Kaj, M., Blagus, R., Leskošek, B., Suesse, T.,
Dinya, E., Guinhouya, B. C., Zito, V., Rocha, P. M., Gonzalez, B. P.,
Kontsevaya, A., Brzezinski, M., Bidiugan, R., Kiraly, A., Csányi, T., &
Okely, A. D. (2022). Physical activity, screen time and the COVID‐19 school
closures in Europe – An observational study in 10 countries. European
Journal of Sport Science, 22(7), 1094–1103.
https://doi.org/10.1080/17461391.2021.1897166
Panjeti-Madan,
V. N., & Ranganathan, P. (2023). Impact of screen time on children’s
development: cognitive, language, physical, and social and emotional domains. Multimodal
Technologies and Interaction, 7(5), 52.
Seguin,
D., Kuenzel, E., Morton, J. B., & Duerden, E. G. (2021). School’s out:
Parenting stress and screen time use in school-age children during the
COVID-19 pandemic. Journal of Affective Disorders Reports, 6,
100217. https://doi.org/10.1016/J.JADR.2021.100217
Toombs,
E., Mushquash, C. J., Mah, L., Short, K., Young, N. L., Cheng, C., Zhu, L.,
Strudwick, G., Birken, C., Hopkins, J., Korczak, D. J., Perkhun, A., &
Born, K. B. (2022). Increased Screen Time for Children and Youth During the
COVID-19 Pandemic. https://doi.org/10.47326/ocsat.2022.03.59.1.0
Wong,
C. W., Tsai, A., Jonas, J. B., Ohno-Matsui, K., Chen, J., Ang, M., & Ting,
D. S. W. (2021). Digital Screen Time During the COVID-19 Pandemic: Risk for a
Further Myopia Boom? American Journal of Ophthalmology, 223,
333–337. https://doi.org/10.1016/j.ajo.2020.07.034
Comments
Post a Comment